Latvijas iedzīvotāji no televīzijām visvairāk laika joprojām velta LNT .

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

No laika, ko Latvijas iedzīvotāji decembrī atvēlējuši televīzijas kanālu vērošanai, lielākā daļa - 29,6% - veltīta televīzijas kompānijas "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT) programmai.

Masu saziņas līdzekļu un reklāmas izpētes firmas "BMF Gallup Media" dati par skatīšanās laika sadalījumu liecina, ka Latvijas Televīzijas (LTV) 1.programmai iedzīvotāji atvēlējuši 14,2%, bet LTV 2.programmai - 3,4% televīzijai atvēlētā laika. Savukārt "TV3" programmai iedzīvotāji decembrī atvēlējuši 10,1% no kopējā skatīšanās laika, bet Krievijas Sabiedriskajai televīzijai (ORT) - 7%. 31,2% no kopējā laika Latvijas iedzīvotāji atvēlējuši citiem televīzijas kanāliem, bet 3,6% - video vērošanai. Pētījums veikts no 4. līdz 31.decembrim, tā laikā aptaujāti 643 Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji, vecāki par četriem gadiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu