"RD Līzings" piesaista klientus ar dezinformāciju un šantāžu.

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Līzings ir izdevīgs ne vien tā ņēmējam, bet arī devējam, galu galā ienākas tīkami procenti un neizmaksāšanas gadījumā ir iespēja līzingā ņemto mantu konfiscēt. Īpaši izdevīgi līzinga kompānijām ir piesaistīt klientu, lai tas pastāvīgi ņemtu līzingu tikai šai konkrētajā kompānijā. Kā izrādās, arī ar visnotaļ neglītiem paņēmieniem.

Daina Kardaša 1998. gadā noslēdza līzinga saistības ar kompāniju “RD-līzings” nolūkā iegādāties mobilo telefonu. Kad visi maksājumi tika laikus nokārtoti un līzinga saistības izbeigtas, Kardašas kundze saņēma no “RD-līzinga” karti ar vērā ņemamām priekšrocībām, “poskoļku javļajeķesj horošim klientom” (jo esat laba kliente). Te nu jāpiebilst, ka visa sazināšanās ar minēto līzinga kompāniju notikusi tikai un vienīgi krievu valodā, acīmredzot uz to Valodas likums neattiecas. Kad 2001.gada oktobrī D. Kardaša vēlējās formēt līzinga pirkumu kompānijā “ELCOR”, kuras darbiniece, ieskatījusies slikto maksātāju sarakstā, konstatēja, ka kliente neesot nomaksājusi “RD līzingam”. Parādnieku reģistrs neesot oficiāls dokuments, tomēr to izmantojot visi kredīta un līzinga devēji. Iepriekšējā dienā šai darbiniecei esot bijusi līdzīga situācija ar citu klientu, kas vienlaikus bija viņas paziņa, tāpēc “ELCOR” darbiniece jaunu līzinga līgumu ar D. Kardašu tomēr noslēdza. Nupat, š.g. novembrī, vēloties saņemt “Hansa Lïzinga” EGO karti, Kardašas kundze no jau šīs bankas darbinieces atkal bija spiesta dzirdēt, ka esot kaut neoficiālā, bet tomēr parādnieku jeb slikto maksātāju reģistrā. “Hansa Līzinga” darbiniece esot piekritusi, ka varētu pastāvēt šāda klientu piesaistïšana lïzinga firmām, un bija ar mieru EGO karti noformēt. Nevēloties samierināties ar nepatiesi radīto slikto slavu, Kardašas kundze piezvanīja “RD Lïzinga” grāmatvedïbai (kontakttālrunis 7109504), kur darbiniece pārbaudīja datus un priecïga paziņoja, ka šī kliente bijusi ļoti laba maksātāja un viss 1998.gadā ir nokārtots. Par kādu reģistru viņa gan neesot informēta, pat nezina, ka tāds pastāv. Viņa solīja “atbloķēt” D. Kardašu (tieši tāds termins). Vairākas dienas vēlāk, vēloties uzzināt, kā iet ar “bloķēšanām”, D. Kardaša atkal zvanīja “RD Līzingam”, šoreiz viņu savienoja ar citu darbinieci, jau krietni agresīvāku. Tā apgalvoja, ka “RD Lïzings” nekādus datus par klientiem nekur neliek. “Un galvenais - nāciet, lūdzu, pie mums! Mēs jums jebkuru kredïtu iedosim! Mēs tak jūs zinām!”

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu