Vīrieši Latvijā iepērkas biežāk nekā sievietes.

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pretēji vispārpieņemtajam uzskatam vīrieši tomēr iepērkas aizvien biežāk nekā sievietes, turklāt daudz vairāk iepirkties sākuši cilvēki vecumā no 18 līdz 25 gadiem. To apliecinājis jaunākais pētījums, ko veikuši tirdzniecības centra “Mols” darbinieki.

Pētījumā par tirdzniecības centra darbību noskaidrots, ka centru pētījuma dienā daudz apmeklējuši jaunieši vecumā no 18 līdz 25 gadiem, kā arī jauni cilvēki vecumā no 26 līdz 40 gadiem. 53% aptaujāto bijuši vīrieši, savukārt sievietes – 47%. Visvairāk centrā ieradušās ģimenes, kurās ir trīs vai četri cilvēki, – attiecīgi 26% un 34%. Pētījumā cilvēkiem bija jāatbild uz vairākiem jautājumiem par tirdzniecības centra darbību, tā vidi, pieejamību un ģeogrāfisko atrašanās vietu. Pētījums tika veikts februāra beigās. Respondenti galvenokārt bija latvieši – 75%. Aptaujāto ienākumi galvenokārt bija vidēji (70 – 150 latu uz vienu ģimenes locekli mēnesī) un augsti (virs 150 latiem), tomēr centru apmeklēja arī cilvēki, kuru ienākumi ir mazāki par 70 latiem uz vienu ģimenes locekli mēnesī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu