Realitātes šovs "Fabrika" cēlis TV5 reitingu.

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Realitātes šovs "Fabrika", kas no 9.septembra skatāms pilsētas kanālā TV5, cēlis televīzijas reitingu, un Rīgā telekanāls jau konkurē ar Latvijas Televīzijas 1.programmu (LTV1), šodien preses konferencē lepojās televīzijas vadība.

Attiecībā pret pārējiem telekanāliem TV5 auditorijas daļa Rīgā šā gada septembrī sasniedza 4,5% no visu TV kanālu vidējās auditorijas, bet oktobra vidū tika sasniegts līdz šim kanāla augstākais nedēļas auditorijas daļas rādītājs - 6,8% Rīgā. Auditorijas daļa, tikai no kanāliem, kuros Latvijā var tikt ievietota reklāma, pakāpeniski augusi līdz 11% robežai, kas līdzinās LTV1 reitingam, liecina "BMF Gullup Media" dati. "Savā ziņā tas ir "Fabrikas" nopelns, bet ne tikai. Daudz skatītāju ir arī mūsu ziņām un raidījumam "Rīga On-Line"," šodien preses konferencē sacīja TV5 programmu direktore Gunta Līdaka. Realitātes šovs "Fabrika", kas vērojams trīs Latvijas medijos - pilsētas kanālā TV5, interneta portālā "TVNet" un telekompānijā LNT - ir piesaistījis "necerēti lielu auditoriju", stāsta viens no šova režisoriem Māris Ozoliņš. Otrs "Fabrikas" režisors Rolands Laķis piebilst, ka par skatītāju interesi liecina realitātes šovā ienākošās īsziņas. Rekords bijis 1300 īsziņu stundā, savukārt vakar, 23.oktobrī, tika saņemts visvairāk īsziņu dienā - 4600. Šova veidotāji priecājas, ka spējuši veidot dialogu ar skatītāju. "Skatītāji piedalās spēlē, raksta īsziņas, sūta vēstules un paciņas. "Fabrikanti" savu problēmu risināšanā iesaista skatītāju," teic šova producente Baiba Ripa. Patlaban realitātes šovs iegājis "fināla" fāzē, un šajā sestdienā realitātes šovā pēdējo reizi ieies kāda jauna persona. Līdz finālam no 12 šova dalībniekiem tiks tikai trīs spēlētāji, pārējos, kā līdz šim, izbalsos gan skatītāji, gan paši šova dalībnieki. Uzvarētājs savā īpašumā iegūs 15 000 eiro (8900 latus). Realitātes šovs "Fabrika" ir jau trešais pilsētas kanāla TV5 piedāvātais šāda žanra raidījums. TV5 savas darbības sākumā - 2001.gada oktobrī - skatītājiem piedāvāja pirmo realitātes šovu "Barbarossa", kam sekoja nākamais TV5 realitātes šovs "Sapņu sala".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu